Nezasita ženska


Jaka kiša me je omela u večernjoj šetnji, pa odlučim da je zamenim večernjom vožnjom i iskoristim (relativno) novu varijantu gradskog prevoza – važenje karte 90 minuta. I krenem redom: 25, 65, 12, 27, 31, 74, 65! Usput svratim i u jednu knjižaru jer me privukao naslov Neurolingvističko programiranje, ali o tome drugi put.

I tako, prelazim ja večeras iz jednog „prevoznog sredstva“ u drugo, prelazim ja i svaki put stavljam karticu na ekran automata (pomažem stvaranje statističke slike o korišćenju gradskog prevoza u večernjim satima 🙂 ), i svaki put kad misteriozna Bus-plusica blago raspuklim glasom pozove „poštovane putnike“ da „očitaju“ svoju kartu, ja se ponadam da ću je umilostiviti i zadovoljiti, ali ona opet i opet traži da neko na nju prisloni svoju kartu… Definitivno – nezasita ženska! 😉

(Osim ako ih nema više, pa se smenjuju 🙂 )

 

Овај унос је објављен под Svakodnevica и означен са . Забележите сталну везу.

2 реаговања на Nezasita ženska

Оставите одговор

