Buba mare


Pijem ja jutros caj kraj prozora i vidim da dobro ne vidim, da je sve sto mogu pogledom da obuhvatim nekako musavo i mutno, a jutro – suncano! Nije bilo tesko zakljuciti da prozorska okna vape za umivanjem. Malo tople vode, sundjer, ona spravica sto se njome cisti sofer-sajbna, ali i rukavice da ne isprljam ruke i krenem u „razbistravanje“ vidika.

Posto je zgrada u kojoj stanujem relativno stara, prozori su dvokrilni, pa je ukupno bilo 16+2 povrsine za brisanje. One dodatne dve su od novog, malog prozora, onog kroz koji mi sunce ulazi u sobu, koji otvaram za provetravanje, dok ovaj „veliki“ prozor zimi redje otvaram. A u velikom prozoru, izmedju unutrasnjeg i spoljasnjeg okna naidjem na – buba mare! Ako bi neko znao da mi objasni kako su tu dospele, imao bi veliki plus 🙂 Bilo je bar desetak uginulih i 5-6 vrlo zivahnih i vrlo sarenih: jedna zuto-crna, druga, malo manja crno-zuta, jedna „obicna“ crvena sa crnim tufnicama, dve crne sa crvenim tufnicama i jedna skoro skroz crna… ??? Palo mi je na um i onostrano objasnjenje, posto smo moju majku zvali Buba, i cak je crtali kao buba-maru u jednom porodicnom stripu, da to ona hoce nesto da mi poruci preko svih tih buba-mara 🙂 Kako god da su te bubice dospele u moj prozor i koga god da predstavljaju 🙂 dobile su „premestaj“ u saksiju sa cvecem, pa neka se dalje snalaze u svojim bubecim zivotima. A moj pogled na svet kroz blistavo cista okna je sad stvarno drukciji 🙂

PS. Ako nekom treba brzo i profesionalno brisanje prozora, sa posebnom paznjom prema bubicama koje se pri tom mogu naci, moze da mi se javi 🙂 🙂 🙂

Овај унос је објављен под Odnos prema životu, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

Једно реаговање на Buba mare

  1. ljubicanstvena каже:

    I moj prozor je jedno vreme ugostio bubamare, isto sam se čudila otkud toliko bubamara i u prozoru i na zavesama… Invazija. xD

Оставите одговор

