Test gluposti


Upecam se pre neki dan na reklamicu: „Besplatan test inteligencije“, uz koju je stajao  dodatak da su test sastavili clanovi Mense. Mada me je najvise privukla cena 😉 ni ovo drugo nije zvucalo lose. Bilo je zanimljivih zadataka, mada su nekako bili „na isti kalup“. Postignem i „pristojan“ rezultat (brojcano nije prevazisao moju visinu 🙂 – zapravo, „skratili“ su me za glavu 🙂 ). Zapitah se na kraju – sta sve tim testom NIJE sagledano? Naravno, jasno je da resavanje takvih zadataka nije pokazatelj sustine necije pameti, niti pak ono sto ce ga neposredno voditi kroz zivot. Vise kao razbibriga u dokolici, zapravo mala vezba za „sive celije“ sto bi rekao Poaro.

Sta je ono ostalo sto cini (moju) inteligenciju? Onaj veliki deo ciji vrh su moji razni promasaji u dosadasnjem zivotu? Ta ogromna santa (jer se smrznem kad shvatim neke svoje „domete“) plovi okeanom zivota, a na njoj, bljestavo, kao natpis za Holivud stoji sedam slova G – L – U – P – O – S  – T . Mozda je ovo GLU od engleskog GLUE, pa zato ne mogu da se od toga odlepim, mada mi se ne bi svidjalo da „odlepim“ 🙂

E, pa da dognjavim ideju do kraja i opravdam naslov predlozicu test kakav cini mi se nema u stampi, i bice besplatan (mozda privuce nekoga da se testira 🙂 ). Evo, ONLY FOR YOUR EYES 🙂

TEST GLUPOSTI (izaberite neki od ponudjenih odgovora)

1. Da li ste pametni? retko – ponekad – cesto – uvek

2. Da li jedete slatkise iako znate da nisu dobri za vase zdravlje? retko – ponekad – cesto – uvek

3. Da li se nervirate zbog svoje gluposti? retko – ponekad – cesto – uvek

4. Da li znate da objasnite zasto ste skrenuli levo kod Albukerkija? retko – ponekad – cesto – uvek

5. Da li resavate testove? retko – ponekad – cesto – uvek

6. Da li gledate televiziju? retko – ponekad – cesto – uvek

7. Da li ste vise vremena za kompjuterom nego u setnji? retko – ponekad – cesto – uvek

8. Da li se slazete sa misljenjem vecine? retko – ponekad – cesto – uvek

9. Da li se nadmecete? retko – ponekad – cesto – uvek

10. Da li?(dodajte sami)  retko – ponekad – cesto – uvek

Rezultati: Prema misljenju glupologa koji je ovo napisao, sto vise „desnih“ odgovora imate, to bi trebalo vise da se zamislite nad odnosom prema zivotu i prema sebi, jer je moguce da nemate Plavi cuperak 🙂 , nego da vam je frizura glupo zamrsena 🙂

Овај унос је објављен под Odnos prema životu, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

4 реаговања на Test gluposti

  1. ljubicanstvena каже:

    Da nije bilo tih promašaja kao takvih, kako bi znao za bolje, kako bi znao da promeniš pravac i izabereš neko novo iskustvo? Mislim da je čak ponavljanje istih grešaka/promašaja više znak neke nesigurnosti i straha ili čak komfora (?!)
    P.s. Ti si daleko od svoje gluposti za koju si ubeđen da tako pažljivo neguješ. 😛
    Sviđa mi se test! ♥

    • noviinternet каже:

      „Mislim da je čak ponavljanje istih grešaka/promašaja više znak neke nesigurnosti i straha ili čak komfora (?!)“ i ja mislim da je tako, na neki nacin, i da dodatno zapravo i ne vidimo ili necemo da vidimo da su to gluposti/greske dokle god pruzaju taj neki ‘komfor’.
      PS. Hvala za PS 🙂 – ohrabruje 🙂

  2. tatjanamb каже:

    I ja sam vise puta nasedala na slicne navlakuse 😀 . Resim test, onda mi traze da upisem mejl adresu da bi mi poslali rezultate nakon sto uplatim tamo neku cifru … nekome …. Msm, sad malo vise pazim da mi se ne omakne bas svako testiranje na koje naidjem (a nije da ne volim te igrarije) ali me jos uvek znadu prevariti ovako mladu i zelenu 😀 . Cisto da znas da nisi jedini 🙂 .

Оставите одговор

