Zlatiborska zaraza :(


Nije ono što ste pomislili – ali skoro da je gore od toga!

Dakle, zahvaljujući i podsticaju iz virtuelnog komšiluka, provedoh ja šest lepih dana* na Zlatiboru u šetnjama, branju šumskih jagoda (ima jedno mestašce, niko ga pre mene nije otkrio 🙂 ), uživanju u zdravoj hrani…

Uveče bismo malo posedeli zajedno i, ko pre ko kasnije, zdravo umorni odlazili bismo na spavanje. E, ali… Jedan Mile je doneo tablet, a na tabletu igrice… A medju tim igricama i „Pronađi razliku“ koja je meni i još nekima bila zanimljiva, pa smo ostajali posle svih da odigramo još koju partiju… Igra se sastoji u nalaženju razlika na dva skoro istovetna crteža ili fotografije i svakako može da ima izvesne koristi u povećavanju moći zapažanja. Ali, ako se pretera, nije zgodno. I, tamo na Zlatiboru, nismo preterivali u igranju, jer u društvu i uz šalu i smeh, malo smo se i smenjivali… Medjutim… dodjem ja kući i ne izdržim nego potražim igricu na internetu. I navalim na razlike – k’o gladno dete na šećerleme (valjda što mi to u detinjstvu nisu nikad kupili 🙂 ) – i doteram do stotog nivoa! Tako da sad na ulici kad vidim dva auta iste marke, odmah na njima zapažam razlike, kad vidim oglas na jednoj banderi, uočavam da nema na drugoj, kad udjem u prodavnicu samo preletim pogledom po rafovima i vidim ako neki nije popunjen, ili ako nešto štrči… 🙂 🙂 🙂

Sve u svemu, dragi moj virtuelni komšiluke 😉 da se ne biste proveli kao ja, NE idite na http://www.games.com/game/absolutist/spot-the-difference

 

*(uračunato jedno kišnjenje do gole kože)

PS. Da li čovek ne može da se „zarazi“ nečim dobrim? I zašto?

PPS. Srećna je okolnost da se posle stotog nivoa sve ponavlja, i stoga ću prestati da igram… a uskoro ću se oporaviti tako da nećete ni primetiti razliku 🙂

Овај унос је објављен под Odnos prema životu, Svakodnevica, Upoznaj samog sebe, Zdravlje и означен са , , . Забележите сталну везу.

Једно реаговање на Zlatiborska zaraza :(

  1. ljubicanstvena каже:

    Idi bre, uplaši me, pomislih stvarno nešto… Rado ću ti se pridružiti jer i ja volim takve zaraze. Jeeeej! 😀

Оставите одговор

