Još jedna pljačka u nizu…


Znam da nije samo protiv mene upereno, ali se uvek osetim jako uvređeno uz dozu nemoćnog besa, kad mi neko nešto ukrade, ili, blaže rečeno – uzme na nepošten način.

Naravno opet su pare u pitanju. Moja prethodna jadikovka FINE 🙂 (tj. FINansijskE) prirode se odnosila na naduvane račune Elektrodistribucije, a ova se odnosi na VIP.

Ja inače smatram da se ne treba pecati na reklame, ali mi je novogodišnja ponuda VIP-a bila primamljiva – 1000 din kredita mesečno za uplatu od 200 din. Za par razgovora i poprilično poruka (tu su poruke po 1 din) meni dovoljno 🙂

Onda počnu da stižu računi – podebela koverta, sa 4 (i slovima – četiri) A4 lista, jednostrano iskorišćena, a sve to da bi mi poslali uplatnicu, na jednom od ta 4 lista. Užasan i nepotreban utrošak papira! To su srećom i sami videli, pa su uveli mogućnost obaveštavanja mejlom.

Kako god da stigne obaveštenje o računu, treba ga i platiti. I tu sad oni meni i svima ostalima uzimaju grdne pare.

Znate onu priču o banarskom službeniku koji je proneverio silne pare zaokružujući račune na nekoliko penija i uplaćujući te penije na svoj račun.

E, našima nije dosta nekoliko penija, oni uzimaju (po sadašnjem kursu) 4 evra. Svi koji su njihovi korisnici, a ne plaćaju račune nalogom preko banke (što verovatno isto dodatno košta, a daje šansu nekom hakeru da sebi preusmerava po koji dinar 🙂 ) znaju da ako plate u poslovnici VIP-a, treba da dodaju 50 (pedeset dinara) ! Zar je to u redu – na noge im se donesu pare, a oni i tu šetnju naplate!

Bez obzira što su se sigurno i oni obezbedili nekim zakonskim ili podzakonskim aktom (kako to lepo zvuči), TO JESTE PLJAČKA!

I sad ću da im napišem, kratko: nema smisla to što radite, to je bezobrazluk i ta taksa mora da se ukine! Ako još neko ima račun kod VIP-a ili me podržava neka im pošalje takav mejl.

Ako ćutimo, misliće da se slažemo. Ne znam kako vi, ali mnoga moja ćutanja su baš bila zbog neslaganja…

Doduše, bilo je vladara koji su znali da ćutanje ne valja. Mislim na onu staru priču, o knezu-Milošu, čini mi se. Pita on svog poverenika: „Kako je narod?“. A ovaj odgovara: „Ne valja, mnogo se bune, gunđaju šta sve od poreza treba da plate…“. a knez će: „Onda možeš da podigneš porez!“. A kad je jednom na pitanje o narodu dobio odgovor: „Dobro je, mirni su, niko ništa ne prigovara!“, onda je knez rekao: „Smanjuj dažbine, kad ćute, onda je opasno!“

 

Овај унос је објављен под Društvo, Manipulisanje javnosti, Svakodnevica и означен са , , , , , . Забележите сталну везу.

8 реаговања на Još jedna pljačka u nizu…

  1. Meni je Vip najgora mreža.. davno sam shvatila da su najveći lopovi..ali nisam znala kako to da objasnim ljudima… MTS ili Telenor..mada.. svi kradu.. I mi smo nemoćni

  2. belatufna каже:

    Користим одувек Теленор, иако сам имала проблема и са њима када сам користила ону њихову „флешку“ са „студентским“ интернетом… Од тада, припејд и тачка. Колико платим толико трошим, а о чудним понудама телефон за динар и не размишљам.

  3. Milica Djokić каже:

    Ja sam kod VIP a i to i službeni i privatni broj.I mene nervira što mi stalno kad se zahvale što sam platila račun ponude da ga plaćam nalogom preko banke.Dodje mi da im napišem :N E ĆU ! mada znam da je to detinjasto i glupo.
    E što se tiče takse ili provizije kad platiš račun u kešu kod njih nisu mogli da mi objasne zašto se to plaća i kakva je to provizija kad im pare lično doneseš.Odustala sam od daljeg raspitivanja da se ne bih nervirala i sada uplaćujem kod pošte kada uplaćujem i druge račune.Jeftinije je a i pošta mi je bliže od njihovih punktova,mada si ti u pravu.
    Kaži kome si tačno poslala mail da pošaljem i ja.

Оставите одговор

