Ovce (za šišanje) i ostali


Jučerašnji komentar: „Meni je Vip najgora mreža… davno sam shvatila da su najveći lopovi… ali nisam znala kako to da objasnim ljudima… MTS ili Telenor… mada… svi kradu… I mi smo nemoćni“

svojom rečenicom: „I mi smo nemoćni“

naveo me na pomisao: „Dobro, ako sam ja u znaku ovna, i stoga, prirodno :), ovca za šišanje, zar su svi takvi?“

Gledajući horoskopske znake, proizilazi da se mnogi mogu šišati: device svakako – često ih možete videti po frizerskim salonima ;); blizanci se takođe mogu šišati, samo su vam potrebna dva frizera odjednom, ili da ih šišate redom; a lavovi tek – da li jesu ili nisu lavovi (u srcu, ne „u“ pivu) svejedno – ošišani i bez grive mogu da ostanu; jarčevima se može bar brada ošišati, a tako bezbradi su više jarad, pa ih se niko ne bi bojao :); bikovi jesu kratkodlaki, ali i to može da se ošiša – na nularicu :); strelci pak – oni se zbog svog „zanata“ moraju šišati, jer bi im kosa upadala u oči, pa ne bi videli da nišane; pa i vodolije se mogu šišati – uostalom, prikazane su sa dugom kosom 🙂

Ali ko može da šiša ribe? Mislim ne na „ribe“ ribe, nego one rečne, jezerske, morske, okeanske?

Mogu li se šišati rakovi? Škorpije ili vage?

Dakle, ima ipak onih horoskopskih znakova koji se ne mogu šišati. Možda medju njima ima neko ko bi mogao da pomogne nama koji smo „ovce za šišanje“ i kojima nepravedno uzimaju pare oni koji nas ne šišaju, tj. ne fermaju, tj. gledaju na nas kao na stado koje mogu da šišaju kako hoće, ili i na klanicu da šalju (u razne ratove…)

Naravno, ne bi meni smetalo ni da se neki ovan ili ovca usprotive „šišanju“, usprotive zloupotrebama, minorizaciji, manipulisanju ljudima… Hm, ali zato treba imati muda. Možda su onda ipak jarčevi ili bikovi bolji?

Šalu na stranu – bez obzira koji smo horoskopski znak, moramo se truditi da budemo ljudi i prestati da dopuštamo da nam rade (baš) svašta, oni koji su umislili da su uhvatili Boga za muda. Bolje bi im bilo da shvate da takvi uvek propadnu. Jeste da će imati popularnost u medijima (cvrc, jaka stvar!), jeste da će se nalapati para, ali će ih nečije kletve stići…

Овај унос је објављен под Demokratija, Dnevna politika, Društvo, Manipulisanje javnosti, Mediji, Odnos prema životu, Svakodnevica и означен са , , , , , , , , , , , . Забележите сталну везу.

6 реаговања на Ovce (za šišanje) i ostali

  1. Navelaaaaaaaaaaaaa.. Ja sam ženskooooooooooooooo.. 😉 🙂 haha.. Vidi, ja u principu nisam od onih što su ovce za šišanje…Ali.. Kako ja da dokažem nešto? Obrati pažnju na fiksni telefon,pozovi nekoga, tek zvoni a vreme teče kao da razgovaraš..pozovi sa mobilnog.. sam sebe.. i ne javljaj se.. vreme teče kao da razgovaraš… slučajno sam to otkrila ,zahvaljujući svom detetu . Njoj je telefon uvek isključenog zvona.. I ja je zovem ali se ne javlja..kad vidi propušten poziv ona mene pozove… Caka je u tome..što sam ja nju znači samo cimala ali sam ostala bez para na telefonu kao da sam obavila razgovor..Poslala sam poruku jednom voditelju Studia B ,Velji, da istaži to ali nisam dobila odgovor…Tu sam im na neki način doakala ,tako što sam uzela Box paket gde je razgovor u fixnoj telefoniji besplatan u gradskoj i međugradskoj mreži… Telenor koristim tako što i moj dragi i ja imamo svoj omiljeni broj ,pa pričamo satima ,sto puta dnevno za dž.. tako se eto svetim ja njima i koristim ih.. 😀 Struju takođe mislim da vole ponekad odokativno da odrede…Kako ja to da dokažem.. Nas je ovde prijavljeno petoro ali smo u stanu uglavnom samo ćerka i ja.. a sestra dva puta godišnje po tri meseca…a najveći račun nam obično stigne za onaj mesec kada uopšte niko nije tu.. Čudno.. O tome sam pričala sa bratom.. on je prvo rekao, ma nemoguće.. aonda ..Stani ,bre u pravu si.. Ja sam ceo Novembar bio u banji a tad mi stigao najveći račun (operisao je kičmu pa bio u banji)..Udavi te ja.. hahaa..ali morala sam da ti objasnim… Da nisam ovca za šišanje… I švercujem se u prevozu.. I pristala sam na kreditnu karticu samo zato što su mi ponudili da neplaćam održavanje ž. računa i osiguranje.. a nisam je ni podigla 😀 To su sve moji mali buntovi i osvete ovom sistemu…Ljuta sam na sav ovaj sistem gde se uopšte ne misli na porodicu i socijalnu politiku,već se samo gleda da se što više izvuče od sirotinje..ali baš,baš od sirotinje..lupaju da je prosečna plata 40-50 hiljada ..ona je negde oko 20 i neku hiljadu..a to je taman da se plate računi..a onda živi…I zato sam ja švercerka… I svaki put im kažem..uapsite me! E takooo… napisa i ja sastav…;) 🙂 a taman sam trebala da ribam parket.. sad nešto izgubih volju 😉 Pozdrav 😉 ❤

  2. noviinternet каже:

    Hvala za ovolikiiiiii odgovor!
    Hahahaaha – al mi krivo zbog parketa – izvini al ne mogu da stignem iz Šaca da ga oribam jer nemam autobus za nazad posle 22h. Pa još ako me busplusci primete, pa počnem da im objašnjavam za Zoju, struju, VIP, ima da napravim predstavu u autobusu 🙂 Hm. možda i nije loša ideja da počnem da vežbam – sad i kod nas postoje stand-up komičari, možda mi krene dobro – ali onda imaš pravo na procenat 🙂

  3. Miličica каже:

    Rak sam u horoskopu, ali majku mu, uspješe da me ošišaju, čak i frizuru da mi naprave! 😉 🙂

Оставите одговор

