E, što mi je život zanimljiv!


Juče nije bilo dosta što mi se ptica pokakila za vrat… uveče mi se desilo nešto još gore.

Podjem da spavam, pogasim svetla i odem još da spustim roletne u sobi „do ulice“ da mi bude tamnije u kući, ne volim da spavam u osvetljenoj prostoriji. A vrata izmedju soba su do polovine staklena, tako da je potrebno zamračiti obe prostorije. I tako, uz ugašena svetla i spuštene roletne, ja se iz te sobe vraćam u drugu, gde spavam. Moja kuća, od detinjstva, znam svaki ćoščić – šta će mi svetlo? K’o slepi miš mogu svugde da prođem da se ne udarim… ali se slepom mišu verovatno ne bi desilo ono što i meni…

Udjem u sobu gde spavam, probam za sobom da zatvorim vrata – ne ide… ?!? Povučem malo jače – ništa, dva-tri santimetra nedostaje da se uopšte priklope vrata… Šta je sad? Da nije neki zemljotres bio te sekunde, da se nije slegla kuća i nešto iskrivilo??? Ma, daj, gurnem vrata jako – ništa… Hm? Da se nije nešto zaglavilo, ali šta? Malopre su se normalno zatvorila?

Upalim svetlo i što se kaže – imam šta i da vidim: krvav dovratak, a omanja žabica – raskomadana!!!! Užas! Užas! Koja sudbina tog sirotog svorenja – em je ušlo u nepoznati prostor, em je tako završilo život… Ne da mi je bilo žao, nego baš, baš…

Ubuduće ću, verovatno, uvek pogledati, ali šta to vredi onome ko je stradao?

Ehhhhhhhh… c’est la vie, kako bi rekli Francuzi…

 

Овај унос је објављен под Svakodnevica. Забележите сталну везу.

2 реаговања на E, što mi je život zanimljiv!

Оставите одговор

