Pomoć za ostvarenje sna


Dragi WP komšiluke 🙂

Kao što znate

https://noviinternet1987.wordpress.com/2015/03/01/selo-grad-metropola-selo/

moj san je da odem van Beograda. U proteklih nekoliko meseci je bilo par poseta lokacijama i kućama koje su mi se učinile privlačnim… Jedni su cenili previše za premalo, drugi su teže dostupni iz BG, u koji nameravam ipak koji put da navratim zbog dece. A jedan deka je, videvši moje ruke bez žuljeva, rekao: „Ne mogu ti ja, dijete, ovo dati – nećeš mi moći voće sačuvati…“ – da li je sačuvao svoje voće ne znam, ja sigurno bih (ali nije bilo načina da ga u to uverim).

Sad se pojavila ponuda koja ima mnogo prednosti, počev od toga da je stambeni prostor takav da mogu odmah tu živeti:

Moja buduća dnevna soba, stepenice su za potkrovlje, desno je kuhinja

Moja buduća dnevna soba (knjige nisu moje, ali ću itekako imati pune police 😉 ), stepenice su za potkrovlje, desno je kuhinja

Potkrovlje i neobična peć koja greje mnogo bolje nego

Potkrovlje i neobična peć koja greje mnogo bolje nego „obične“

Deo kuhinje

Deo kuhinje

Dvorište ima oko 8 ari, a bašta oko 10. Kuća je okrenuta ka jugozapadu, zdrava i svetla. Imam (tj. imaću) i veliki prostor za goste 🙂 ispod svoje buduće dnevne sobe.  Imaću dve-tri stare jabuke i kruške, smokvu, orah, nekoliko šljiva, bagrenje za jednu košnicu pčela… imaću i žbun (poveliki) kupina, šipura…

Sad samo (!) ostaje da se sve to i kupi. I zato mi treba svaki savet kojeg se setite da bi mi mogao pomoći da obezbedim ukupnu svotu. Imam nešto uštedjevine, sad je u banci već moj zahtev za odobravanje kredita (za iznos koji mi prema mojim primanjima mogu da odobre) i treba mi još 3000 evra.

Dal da kupim loz? Dal da raspišem javni zajam 🙂 ?

Help, pls 🙂

Овај унос је објављен под fotografije, Odnos prema životu, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

9 реаговања на Pomoć za ostvarenje sna

  1. Letnje igralište каже:

    Imamo isti san. 🙂
    Nažalost, ne znam ništa oko tih praktičnih i finansijskih stvari, ali ono što ti mogu reći je da mi se sam prostor jako dopada, kao i sve to oko kuće. Zvuči kao ostvarenje sna… ❤

  2. Kristina Plavšić каже:

    Savjet nemam, ali toliko su me oduševile ove fotografije, da sam posve sigurna da će se neko rješenje već pronaći. Puno sreće želim!

  3. pravnaplavusa каже:

    Bili smo (moji ukućani i ja) u toj istoj priči prošlog leta, sve isto. Mi smo za naš raj pozajmili onoliko koliko je nedostajalo. Znam, nije neka ideja koja ti već nije pala na pamet ali ako imaš od koga GO! Vredelo je svakog pozajmljenog i vraćenog dinara i onog skupljenog od pre i onog kasnije ulošenog pa sve x3

  4. Повратни пинг: O nesanici | noviinternet1987

Оставите одговор

