Molim vlasnike pasa da me više ne vređaju!


Ako se nešto desi jednom ili dvaput, pa da čovek i pređe preko toga, ali treći put je već indikativno, zar ne?

Sedim ja danas na Tašmajdanu i jedna simpatična kuca, kao neki mali šnaucer, krete ka meni, da se pozdravi 🙂 Taman da kuče priđe, kad neko dreknu:

– FUJ TO!!!

Taj neko je preko ramena nosio povodac dotičnoj kuci, skide ga energično, prikači kučetu za ogrlicu i odvuče kuče. E sad jeste da se rimuje i da mi je sad smešno, ali mi se danas nije dopalo.

I stoga molim vlasnike pasa da me više ne vređaju! Neka nauče kuče i još neke reči, psi su pametni, a koji put i pametniji nego što mi uobražavamo u svojoj antropocentričnosti 🙂

Uostalom danas mi je 1/2 rođendana, pa baš nije lepo da mi neko tako kaže – ionako se stalno nešto preispitujem, samo mi fali da počnem da analiziram i „fuj to!“.

Inače, ja pse volim, mada one neke previše rasne pomalo i sažaljevam. Naročito kad ih vidim sa štitnikom oko vrata jer su im „kupirali“ uši. To stvarno ne mogu nikad odobriti. Šta njihovi vlasnici misle – da li bi pristali i da njima neko secne uši, pa da liče na (pokojnog) dr Spoka?

A tek ljubavni život tih jadnika – pod budnim okom vlasnika! Ni to mi nije jasno i to ne odobravam. Pa zar bi se oni (mislim vlasnici) parili sa nekim koga im privedu jer je odgovarajuća prilika po rodoslovu?! Ili bi pristali na kastraciju?!

I, pošto mislim i da je oblačenje kučića u prsluke zimi takođe nonsens, jasno mi je zapravo da vlasnik malog šnaucera nije hteo da „iskvarim“ njegovo kuče usađujući mu ove razne „jeretičke“ misli.

… malo šale, malo zbilje, ali za razmišljanje – obilje 😉

Овај унос је објављен под Društvo, Odnos prema životu, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

Оставите одговор

