O nesanici


Nisu mi dali kredit. Onaj koji bi mi omogućio ostvarenje sna

https://noviinternet1987.wordpress.com/2015/09/20/pomoc-za-ostvarenje-sna/

Ne dadoše kredit. Kažu – pišete o nama kojekakve pesmice na internetu

https://noviinternet1987.wordpress.com/2015/09/20/u-svetu-postoji-jedno-carstvo/

Šalim se, nisu to rekli, ali možda i bi, da su pročitali pesmicu 🙂 Sad, to i nije loše, jer „dug je zao drug“, možda bi mi to isplaćivanje bilo stresno…

U svakom slučaju do ostvarenja sna ću malo da pričekam – i sad ću neko vreme da patim od nesanice 🙂 jer mi se  još uvek snovi nisu ostvarili… Ovo i bukvalno, jer imam tri, u muzičkom smislu „divna“ kafića pod prozorom kao i dve tramvajske  i 6 (i slovima šest) autobuskih linija koje prolaze „mojom“ ulicom… bolje bi mi bilo da živim pored autoputa!

Овај унос је објављен под Odnos prema životu, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

7 реаговања на O nesanici

  1. Negoslava каже:

    pa ovo ne mogu ni da lajkujem
    e drug, baš mi je žao
    izvini, a kolika je cena inkriminisane kućice, mnogo lepo izgleda

  2. Letnje igralište каже:

    Čekanje nije isto što i odustajanje, to je važno u ovom trenutku. Ja računam na Letnje igralište. ❤

  3. skitara0404 каже:

    Тешка срца лајкујем Вашу несаницу…схватите ово као велики лајк за Снове, и скупљајте их до остварења…

Оставите одговор

