Promenih ja danas ime…


… jer ako je neko sam sebi kumovao za ime, može sam sebi da bude i državni aparat, pa da odobri promenu imena!

Što bi rekao Lane Gutović u jednom svom kabareu pre mnogo godina – „Razlika između mene i države je samo u veličini aparata!“

Kako vreme odmiče, vidim da drugih razlika zapravo i nema – i ja povremeno izlazim na sopstvene izbore (pa se posle ispostavi da mi kandidati i/ili njihovi programi baš i ne odgovaraju), i ja se ljutim i kritikujem sopstveni način vođenja posla (lako je sa strane i naknadno pametan biti), i ja se bavim sopstvenim finansijama pod uticajem onih koji su od mene moćniji  (kao što država strepi od MMF, tako, a možda i više ja strepim od države – penzije i plate su smanjili svima osim sebi, ko zna šta još mogu da urade, a sve pokriveno zakonom!)  Zašto da ja onda nemam svoje zakone (dokle god ne štetim drugima)!

I tako, pošto mi se čini da zaista govorim u svoje ime, a videvši danas na jednom zidu grafit United forces 1987, što uopšte nije sa mnom u vezi, odlučim da Noviinternet1987 preimenujem u Sopstveni portparol.

A kako važi – „Nomen est omen“ (bar su tako rekli stari Latini, mada su oni stare varalice 😉  ) onda sad mogu sve svoje misli slobodno da iznosim na virtuelnim konferencijama za štampu na WordPress-u!

Nema više – „Šta je pisac hteo da kaže?“, sad ima šta jeste rekao, bez uvijanja, bez laganja… Da li će biti samocenzure? Hm, teško pitanje, jer gde je granica? Ako mi poleti neka psovka, dal da je pustim da izleti? Ne valja ni da izleti, ne valja ni da ružna reč/pomisao ostane u meni…

Pošto se baš ne razumem u ovu internet tehniku ne znam da li će me moje WordPress-komšije sada naći… Ako me nađu, neka mi kažu da li im se sviđa moje novo ime 🙂

Овај унос је објављен под Odnos prema životu, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

Једно реаговање на Promenih ja danas ime…

  1. Letnje igralište каже:

    Bolje da izleti. 🙂 Super je ime!

Оставите одговор

