Korica hleba ili sredina?


Evo priče o tome iz knjige „Istočnjačke priče u psihoterapiji“, dr N. Peseškijana.

Pedeset godina učtivosti

Slavili muž i žena zlatnu svadbu. O doručku, žena pomisli: „Pedeset godina sam uviđavna prema svom mužu i uvek mu dajem gornju hrskavu koru hleba. Danas ću sebi da priuštim taj zalogaj.“ Namaže maslacem gornju koru hleba i uzme, a sredinu ponudi mužu. Na njeno čudo, muž se obraduje, poljubi je u ruku u rekne: „Voljena moja, jutros si mi priredila najveću radost. Pedeset godina nisam jeo sredinu hleba, koju zapravo najviše volim. Uvek sam mislio da ti treba da je dobiješ, jer je i ti toliko voliš.“

Komentar autora knjige: „Umesto da sami sebi postavljamo ciljeve, često nam ih određuju drugi.: „Ja se upravljam prema onome što mi moj muž kaže.“ Puštamo da nas vodi ono što patrneru pripisujemo kao želju i nameru. Time poričemo vlastite inicijative i – očigledno i bezrazložno – zapostavljamo vlastite potrebe. Ova učtivost, prećutkivanje vlastitih potreba i želja, vodi ne samo nesporazumima nego i jednostranoj podeli uloga, što se vremenom doživljava kao opterećenje i nesloboda.“

Овај унос је објављен под Uncategorized и означен са , , . Забележите сталну везу.

2 реаговања на Korica hleba ili sredina?

  1. Kod mene nije tako..ja sam lajavi krelac.. sve ću učiniti za njegaaaaaa ali i te kako pričam šta je meni potrebno ❤ 😉

Оставите одговор

