Ja, poenter :)


Ako je pas čoveku najbolji prijatelj i ako treba sebe voleti, pa shodno tome biti sebi najbolji prijatelj, onda sam ja rase – poenter!

A evo kako je došlo do tog briljantnog 😉 zaključka:

Krenem ja pre nekog vremena u lov na bolji život. Videli ste već da imam te sklonosti – te loš sistem, te svakakve nepravilnosti (koje i inače nije teško uočiti), te treba (se) menjati u ovom ili onom smislu… I tako idem ja kroz urbanu džunglu, a sa svih strana nešto šuška, škripi, šunja se, šenluči… šta sve nema! A poenter u meni, samo za tren stane i zagleda se u to nešto (koji put zastanem samo u mislima, gde da stanem kad prelazim preko ulice!).  I onda polete ideje, kao jato prepelica. Koji put su to vrlo ozbiljne stvari, koje bi radi opšteg dobra valjalo eliminisati/izmeniti/usmeriti, a koji put su to male dosetke koje izazovu lovcu osmeh na licu, pa im se baš raduje, kao sad pri pisanju ovog teksta.

Uostalom, nije ni loše biti poenter 🙂 Evo kako me hvali Lovački savez:

Општи изглед: Симетричан и коректно грађен, начелно постављено контура чини спој хармоничних, течних линија у замаху снажна, ипак гипка појава.

Карактеристика: Аристократа, живахан, изазива утисак снаге, издржљивости и брзине.

Нарав: Пријатељска и уравнотежена.

Pa, recite i sami – ko me ne bi poželeo u realnom ili virtuelnom komšiluku? 😉

Овај унос је објављен под Društvo, fotografije, Odnos prema životu, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

Оставите одговор

