Kako je jedan dekica objasnio svojim ispisnicima da je jednako snažan kao pre 40 godinica


„Tri starca, tri dobra prijatelja, stadoše jednog dana razgovarati o radostima mladosti i teretu starosti.

– Eh, reče jedan, ruke i noge me više ne slušaju. Nekad sam mogao da trčim kao hrt, a sada jedva koračam i to nogu pred nogu.

– U pravu si, reče drugi. Ja osećam da je moja mladalačka snaga usahla kao voda u pustinji. Vremena su se promenila, a žrvanj vremena je promenio i nas…

– Ne razumem vas, dragi prijatelji, poče treći, jedva nešto manje onemoćao od svoja dva ispisnika. To što pričate, ja kod sebe nisam primetio. Jak sam kao i pre četrdeset godina.

Prijatelji ne htedoše poverovati, počeše da odmahuju glavama u neverici, pa ovaj uze da objasni.

– Istinu vam velim, a koliko juče sam to i dokazao. Znate onaj veliki drveni sanduk u mojoj sobi. Pre četrdeset godina sam probao da ga pomaknem, i ni makac. Juče ga nešto gledam, pa uzeh da oprobam, da ga pomerim. I – ni makac. A to dokazuje da sam jednako snažan kao i pre 40 godina!“

(prema priči „Kao pre četrdeset godina“, N. Peseškijana, koja simbolički predstavlja sklonost nekih osoba da žive mimo svoje stvarnosti)

Овај унос је објављен под Odnos prema životu, Popularna psihologija, Upoznaj samog sebe. Забележите сталну везу.

2 реаговања на Kako je jedan dekica objasnio svojim ispisnicima da je jednako snažan kao pre 40 godinica

  1. Letnje igralište каже:

    Može biti samo postati mlađi i snažniji, očigledno. 🙂

Оставите одговор

