Mojoj sreći nema kraja – dobiću 1.25% od kralja!


Dobiću dakle 1.25% povišice penzije, i to MESEČNO! Nije to malo, moglo je, jelte, biti na godišnjem nivou, ali „naši“ su se „izborili“ sa strašnom aždajom MM Fonda („naše“ možda može da pobedi Džejn Fonda 😉 ) i tako dobili taj fantastični pomak i unapređenje standarda ne baš malog dela populacije. Odmah su naravno pohvalili sami sebe u stilu: „‘Fal’te me usta il’ ću vas pocepati!“. Kako kaže osoba X (čije prezime počinje na V i koja možda zato uobražava da je simbol pobede (čerčilovski znak za pobedu – latinično slovo V)),  to povećanje je značajno i predstavlja napredak, jer smo sad tek u prvoj godini štednje – a zaboravio je, mukica, valjda od silnog posla, da su godinu štednje počeli smanjenjem plata i penzija! Smanjenje moje penzije je malo više od 15% (tačne decimale nisu bitne). Sad ću na to smanjeno, dobiti 1.25%, što je, u mom slučaju, povećanje od 0.7% u odnosu na iznos penzije prethodno zvanično određene. Taj zvanični iznos gledam samo na papiru, moraću da ga uramim 😉

PS. Ono „kralja“ u naslovu je pre svega radi izvesne melodičnosti, a svakako treba shvatiti kao satiru.

PPS. Moraću i ja da mere štednje i uvedem princip 1.25%, pa pošto tekst do sada ima oko 150 reči, možete na to dobiti samo 1.25% više, što iznosi 1.87 reči, ali ja nisam cicija – evo vam još cele dve:

OSTAJTE ZDRAVO!

Овај унос је објављен под Demokratija, Dnevna politika, Društvo, Manipulisanje javnosti, Svakodnevica и означен са , , , . Забележите сталну везу.

13 реаговања на Mojoj sreći nema kraja – dobiću 1.25% od kralja!

  1. tatjanamb каже:

    Pre neki dan sam slusala hvalospeve o povecanju penzija i plata uz preporuku povecanja cene benzina da bi se te pare slivale u kasicu prasicu a odatle isle upravo za ta veika povecanja platica i penzija. Msm da sam dobro prenela tu dobitnu kombinaciju. Srecom pa slusam samo kratke vesti na radiju i nista vise. Ne znam da li bih podnela vecu kolicinu informacija 🙄

  2. tatjanamb каже:

    To za nemanje radija i tv – sve vise mislim da je mudar izbor. Glava zaboli cak i od tih kratkih vesti (u par min naslusam se svacega). Pocela sam da iskljucujem ton na tv-u dok traju te „extra zanimljive i smirujuce“ informativne emisije, a umesto radija sve cesce pustim neku relaksirajucu muziku. Zakljucila sam da mi vise prija.

  3. Повратни пинг: Rešenje za (beo)gradski prevoz | Sopstveni portparol

Оставите одговор

