Kako je MMF hteo da me predje i kako se za*ebao, and some other stories


Unapred se izvinjavam zbog ovog teksta, jer nemam srpska slova na ovom kompjuteru, pa moram da koristim latinicu „bez frizure“. A imam nekoliko ideja koje mi se dopadaju, pa me stoga malo nervira taj problem sa slovima, jer volim da sve bude lepo skockano, i bilo bi mi krivo da me nedostatak slova omete u preciznom formulisanju misli.

Hm, a da probam bez tih slova koja nemam? OK – it’s a deal, tj. dogovoreno! Sad je predamnom dupla zabava – napisati tekst i korektno objasniti svoje stavove, a ne koristiti 30, nego 25 slova.

Mislim da je takvo smanjenje i MMF-u drago – kako bi oni voleli da mogu da smanje izdatke za Srbiju za pet tridesetina! Ali, kuku meni, da im ovim tekstom ne dam ideju da nam naprave reformu azbuke, pa umesto Vukove, da imamo MMF-azbuku. Ali, ne, nisu oni tako nemilosrdni. Sigurno bi nam u 2017. vratili prvo od tih pet slova, a posle svake naredne godine do 2021. po jedno od preostalih slova.

Moram ja pre toga da raskrstim sa mrskim nam MMF-om.

Evo kako su oni hteli mene da predju – kazali su da odobravaju augmentaciju 😉 plata i penzija pod uslovom da poskupi benzin. Ali, nisu razmislili s kim imaju posla! Ja nemam auto, tako da svih 300 dinara, koji su mi milostivo dodeljeni, mogu da rasporedim na razna druga svoja zadovoljstva! Mogu za te pare da svaki dan objavljujem po jedan anti-MMF tekst, a oni jedino mogu da mi „pljunu pod prozor“ 😉 ali pretpostavljam da ipak Evropljani nisu tako primitivni ;), pa mi ostade prozor neuprljan i neupljuvan. E sad, ako su se oni takvom ishodu nadali, i to zapravo planirali, pa me namerno i bezobrazno izazivali da reagujem, da bi onda mogli zbog mog pisanja da mi napadnu Vladu*, da nije u stanju da obezbedi jednoumlje i radost zbog metoda MMF-a, pa da je primoraju ponovo na neki blud tipa novog, ustavom opravdanog smanjivanja plata i penzija, ali SAMO za 11.3% i tako meni nabace grickanje savesti?! A znamo da grickanje izmedju obroka nije zdravo, a pogotovu grickanje savesti. Zato ono u EU nije dozvoljeno! Samo u zemljama koje tek treba da udju u Evropu nije zabranjeno. A dobijaju ulazak samo oni koji su svoju savest sasvim oglodali!

Na osnovu prethodne analize, potpuno mi je jasno, kao pravom rodoljubu, da jedino ode MMF-u treba pisati. Pisati im ode dok ne odu 🙂 Kako je tradicija u nas 🙂 okrenuta desetercu, i moj doprinos pohvali MMF-a je u toj formi, a muziku koja odgovara neka gudi na Vladinim guslama neki njen vrli predstavnik.

Aoj Fonde, ko da te ne voli?

Ko bi tebe mog’o da ne voli,

Taj srpskoga imena ne nosi!

Svaki Srbin tobom se ponosi,

a Srpkinje imenom zaklinju.

Deci svojoj samo fondan daju,

da im rastu zdrava i pametna,

da ti budu verna i odana,

da svoj svaki dinar i paricu,

ubacuju u tvoju kasicu.

… Nastavak sledi – jedna oda dnevno, dok ne stigne druga direktiva!

* Vlada – hibridni organizam, posebna karakteristika svetskog poretka, pa tako i srpskog. Boravi u bogatim, specijalno konstruisanim zdanjima i prisvaja za sebe prevelika i neopravdana prava upravljanja nad ostalim stanovnicima kao i imovinom. Navedeni organizam je tipa kolonije, roda MMF (masculinum, masculinum, femininum), jer treba da predstavlja ideal rodne ravnopravnosti, takodje jednog od pronalazaka novog svetskog poretka.

Овај унос је објављен под Demokratija, Dnevna politika, Društvo, Manipulisanje javnosti, Odnos prema životu, Svakodnevica и означен са , , , , . Забележите сталну везу.

11 реаговања на Kako je MMF hteo da me predje i kako se za*ebao, and some other stories

  1. Vladimir Ilić каже:

    hahaha ja sam se nasmejao iskreno 😀 I sviđa mi se tekst jer je kratak, i pogađa svoju duhovitu suštinu naspram tužne teme koja okružuje našu državu. Mada sumnjam da im išta možemo svojim tekstovima.. osim onog malo ipak, po meni, važnijeg.. da se osećamo bolje!

    Pohvale. Pozdrav!

  2. Повратни пинг: Kako je MMF hteo da me predje i kako se za*ebao, and some other stories | Балканска правила

  3. Negoslava каже:

    Otkrivam novu stranu Novoginterneta, ne samo onu portparolsku. Nego i onu, jetku i duhovitu 🙂

  4. Miličica каже:

    Interesantno kako čovjek dobije ideju da piše baš u DESETERCU kada je ova tema u pitanju :-)! Ima tu nešto, moraću da se pozabavim time ;-)… Odličan tekst, pravo u metu :-)!

Оставите одговор

