„Vlada obmanjuje ljude lažima o napretku“ reče on, skrušeno sedeći na naslovnoj strani Novog magazina


A u njegovo vreme su bili toliko pošteni da se od sjaja tog poštenja u njih nije moglo gledati – toliko su blistali od istine i pravednosti pa sve do ekološke svesti, da me čudi što od silne brige za narod nisu svima podelili zatamnjene naočare, one nagaravljenje, kao kad se gleda u Sunce.

I neću ni ime da mu napišem ni ovde, a pogotovu ne u „tag-u“, Dosta je što piše ime časopisa u naslovu. Žao mi je samo što nemam fotografiju te naslovne strane, nema je na internetu – da vidite tu blagu, očinsku zabrinutost za narod, i istovremeno energično protivljenje tim nevaljalcima koji tako nešto rade narodu.

I ne samo da im ne treba imena pisati, nego im treba u svemu okrenuti leđa. I njemu, i onima pre njega i ovim sadašnjim. Uobrazili da su najpametniji, najjači… a samo strepe jedni od drugih – ko će kome oteti igračku-plačku – i zajašiti na političkog konjića.

Djiha, djiha, četir noge,
sve četiri krute!
Djiha, djiha, mi idemo
na daleke pute!

Sedlo mi je od marame,
uzda od kanapa,
a bič mi je od očina
prebijena štapa.

Rago jedna, baš si lenja,
zar te nije sram?
Al kad nećeš ti da skačeš,
ja ću cupkat sam.

PS. Tek sad vidim koliko je ova pesmica prava, pravcata slika političara (i ne samo naših)! Možda napravim detaljnu analizu 🙂

 

 

Овај унос је објављен под Uncategorized. Забележите сталну везу.

Оставите одговор

