Sklonište od buke (najbolja Nova godina u ovom veku)


U četvrtak pre podne „pobegnem“ ja iz BG u zavičaj 🙂 I sama pomisao na treštanje petardi pod prozorom je bila dovoljan motiv, a „probe“ u kafiću dan pre toga su samo učvrstile moje uverenje da moram naći sklonište od buke.

Bekstvo nije bilo teško kao u onoj jednoj seriji pre mnogo godina, kad su dva brata bežala iz zatvora, ali nije bilo ni lako. Međugradski autobus je bio pun-puncat, mnogo putnika je stajalo. Dobru ideju – sedenje na stepenicama – niko nije primenio, tako da je za mene mesta bilo na pretek!

Dođem kući i obradujem se, sve je bilo u redu i na svom mestu. Prošli put me nasekiralo i zabrinulo polupano staklo na prozorčiću šupe i neki alat unutra ispreturan. Zbog toga su mi se razne misli motale po glavi i par neprijatnih scenarija se nametao… Rezultat je bio najnovija (još neprikazana 😉 ) epizoda serije „Sam u kući“ – i postavljanje raznih prepreka po kući.

A u kući – zima… Treba zgrejati debele zidove – poče brojilo na satu da se vrti kao ringišpil, a grejalice se zarumeneše od uzbuđenja što imaju tako mnogo posla odjednom 😉 Odem stoga da platim prispele račune (i zgrejem se malo u pošti, a malo u „komunalnom“). Onda napravim sebi dobar ručak, pa ponovo do centra, malo u kinesku radnju, malo u samoposlugu i oko šest se ipak vratim kući. Na gradskom trgu je treštala „muzika“ (zaista nikad ne mogu buku nazvati muzikom), čula su se sporadična isprobavanja petardi raznih veličina…

A u kući – temperatura se od 3 u predsoblju i 8 u tzv. srednjoj sobi, podigla na 5, odnosno 13 – skoro pa vrućina ;). Pogledam malo po internetu, odigram svoje omiljene igrice – Daily Snoop (nalaženje skrivenih predmeta), Daily Diff (nalaženje razlika) i Picturiffic (odgonetanje slovnih zagonetki ilustrovanih fotografijama, što me inspirisalo za sinoćnji tekst na WP).

I tu je već negde prošlo deset… a da – isprobam malo i jednu vežbu koju smo imali prošlog vikenda na seminaru kod Maria Topolšeka, pojedem i jednu bananu (bila je hladna – skoro kao sladoled 🙂 ) i legnem da spavam pokrivši se sa 4 (četiri) pokrivača i skroz preko glave (kao foke ispod leda – samo jedan otvor za disanje 😉 ) … i ne probudim se do jutra! Ni jednu-jedincatu petardu moje uši nisu registrovale – ovo mi je bila najbolja nova godina u ovom veku!

I, što je najlepše od svega, Nova godina mi je došla! Mislim da se i ona sklonila od buke 😉

 

Овај унос је објављен под Uncategorized. Забележите сталну везу.

20 реаговања на Sklonište od buke (najbolja Nova godina u ovom veku)

  1. Letnje igralište каже:

    Pa sjajno!!! Srećna Nova godina! 🙂

  2. Па…срећно и у здравље

  3. Negoslava каже:

    Hahahahaha- srećna ona tebi bila.
    I znaš šta- evo godinama se dopisujemo ovako, virtuelno, a ja nikako da dokučim kakv si ti. Ne znam, možda si mi najtanstveniji od svih. Prvo sam mislila da si jako mlad- mislim, s aspekta nekog ko za koju godinu dovršava šestu banku, a opet, kad pročitam činjenice, shvatim da i nisi. Izvini, ne zadirem ja sad u tvoju intimu, samo ti priznajem, a mislim da delim mišljenje mnogih- volela bih da te malo konkretnije upoznam. Onako, ko bloger blogera, ko čovek čoveka, ko komšija komšiju.
    Možda sam nešto i propustila, izvini, ali… samo sam radoznala i ništa više.

  4. Miličica каже:

    Prvih osamnaest godina svog života sam živjela u staroj kamenoj kući i spavala u hladnoj sobi, prekrivena brdom ćebadi. Međutim, tada sam najzdravije i najljepše spavala. Probudiše se neke uspomene ovom tvojom pričom… Srećna Nova!!! 🙂

  5. skitara0404 каже:

    Već se zabrinuh, ja tek došla, a jednog komšije nešto nema…kad ono, sakrio se od petardi 🙂 Srećna Nova! Dođe ona i ispod jorgana1

    • noviinternet каже:

      hahahahahaha … e, a ima i ona starinska: „Ko od stra’ mre, za dušu mu prede!“, ali ovo „bekstvo“ nije zbog straha od petardi, već zbog buke od koje se ne može spavati… Znam, znam, jednom je Nova godina… ali kao što reče Šekspir – mnogo buke ni oko čega, odnosno, kako ti kažeš – dođe Nova godina i ispod jorgana 🙂

  6. Повратни пинг: Dobro bre, braćo Srbi, šta je ovo!? | Sopstveni portparol

Оставите одговор

