Reče mi jedna drugarica…


„Drugarica“ to je jedna od reči koje ipak prirodno imaju ženski rod, dok su mi urednice, psihološkinje, poslanice… malko smešne. S druge strane, u ne tako davno prošlom XX veku, u našoj zemlji drugarice su bile ili partijske ili bračne, što ova moja meni nije, dakle, samo – drugarica…

… mislim, i ona je čovek, ali naslov ne bi mogao biti „Reče mi jedan čo’ek“ pošto ja nisam Matija Bećković, i stoga će drugarica da ostane – drugarica. Prijateljica svakako jeste ili bar ja tako mislim, ali to ima i jednu drugu konotaciju, a poznanica je preslaba odrednica, tako da će drugarica da ostane – drugarica.

E sad, šta je ona to meni rekla? Svodi se na to (ne pamtim svaku reč, sorry) da je zapazila da postaje zavisnik od pisanja (na internetu) i da joj godi kad vidi da je puno ljudi pročitalo neko njeno razmišljanje, a tek kad ima „lajkova“! I onda je shvatila da to baš i nije lek njenoj relativnoj izdvojenosti od sveta. Vreme provodi u iščekivanju (sporadičnih) javljanja svog (hm) ljubavnika (naravno nije ga tako nazvala), ali bi tako bilo najlakše shvatiti vrstu odnosa (a podvrsta ima mali milion 🙂 ). Meni je uvek mnogo drago kad ih vidim zajedno – zaista jedan par između kojih vlada „jaka hemija“, znate ono kad su im oboma oči kao žeravice kad pogledaju jedno u drugo… A ono što mi se puno dopalo, otkad znam za njih, je da je njoj svaki njihov susret/njegov dolazak – kao najlepši doček nove godine, a dočekali su ih nekoliko stotina 🙂 što uopšte nije loš recept za ljubav 🙂

Ne znam da li će i kakav lek svojoj duši naći moja drugarica, a ovo pišem jer se svakog trena u ljudima oko nas vode mnogobrojne borbe i dešavaju i lepe i manje lepe stvari, a mi budemo okupirani sopstvenim borbama, i koji put ne zapazimo da li smo možda nekog povredili, kao što možemo da ne zapazimo i ako smo nekom učinili ili rekli nešto što mu je puno pomoglo.

Završavam belešku ovde uz želju da nam svima Srpska nova godina bude jedan veoma prijatan dan u životu, a kome bude doček po definiciji moje drugarice – njemu bolje sreće ne treba 🙂

Овај унос је објављен под Ljubav, Odnos prema životu, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

3 реаговања на Reče mi jedna drugarica…

Оставите одговор

