Šta biva kad se izum okrene protiv pronalazača ili – kako usred zime ostati bez gaća


„Izumem“ ja, još pre neku godinu, da zimi „podgrevam“ odelo i cipele pre izlaska napolje. Razlog je što u stanu, a u kući pogotovu, nemam centralno grejanje, pa stvari u predsoblju na čiviluku budu, blago rečeno, prohladne. Slično je i sa stvarima u ormanu, pa je prirodno bilo primeniti izum, kad se treba presvući, i na majice, gaće, košulje… So far so good 🙂

Za podgrevanje raznih odevnih predmeta mi služi TA peć i sad dođe ali – ono „ali“ koje sreću kvari 😉  Naime, u kujni (to je jel’te lokalizam za kuhinju) imam jednu furunicu. Ima čak i jednu ringlu i stvarno je lepo kad se ručak ukrčka na vatri… I, kao i svaki šporet ima ta furunica i poklopac za ringlu koji se uspravi i nasloni na sulundar. I, kao što se sigurno u svakoj kujni ili kuhinji, svejedno, može videti, na taj poklopac se često stavlja kuhinjska krpa da se prosuši… I tako, iznese pronalazač 😉 stvari na podgrevanje i rasporedi na TA peći, a iz nekog neznanog razloga, zakači gaće na poklopac furune, i, mudro, da ne spadnu na ringlu, postavi ih tako da jednim delom budu preko poklopca, naslonjene na sulundar… I ode pronalazač za nekim drugim poslićem i nedugo zatim, zviždućući zadovoljno dođe po svoje stvari, da se presvuče – ono na TA peći se sve lepo smlačilo, milina jedna… okrene se pronalazač da uzme gaće… Kad tamo… lepa, pravilna progoretina od sulundara – deo gaća kao da je ispario!

Bilo mi je silno smešno, pa kako postoje na internetu recepti za sve i svašta, dodajem i ovaj svoj recept! To vam je kao pozorište – pogledate predstavu, razumete naravoučenije i vidite da nešto ne treba raditi 😉 Uostalom, ako nešto nije bilo u medijima 😉 ili na internetu, onda kao da se nije ni desilo, a meni se ovo bogami desilo!

PS. A računam i na onu „Ko se hvali, taj se kvari!“ – pa dakle posle ove samohvale, nadam se da ću se „pokvariti“ i da neću drugi put sastavljati što se ne sastavlja…

PPS. Nema veze s temom – mnogo mi se dopala knjiga Sedmi sin – poklonio mi moj sin, a napisao Orson Skot Kard. Lepo, bajkovito, višeslojno – baš mi je prijalo da čitam i baš mi je bilo žao što sledeći tomovi tetralogije o Alvinu nisu prevedeni kod nas.

Овај унос је објављен под Odnos prema životu, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

Једно реаговање на Šta biva kad se izum okrene protiv pronalazača ili – kako usred zime ostati bez gaća

  1. stolarijav каже:

    Slatko me nasmeja,pozdrav.

Оставите одговор

