Ja posle zime…


Odem ja danas na Zvezdaru… Što se kaže – popustilo vreme :), pa iako je radni dan bilo je još naroda – baka i deka sa unucima ili bez, raznog mlađeg sveta, sa kučićima, ili bez 🙂  Bio je jedan lep, mlad škotski ovčar –  Lesi  (bože, kako je meni bio tužan film „Lesi se vraća kući“ – ne sećam se više ničega, osim ogromne knedle u grlu i suza u očima… )

Mnogi stolovi su bili zauzeti, ali je jedan „moj“ sto ipak bio slobodan. Naravno i nažalost trebalo je prvo da razbacano đubre odnesem do kante – ne mogu da sedim u đubretu.

Taj sto je na lepom mestu – leti, jer je u „šarenom“hladu, a „čuva“ ga i jedno veliko drvo:

003

Donja trećina drveta

Gornja polovina drveta

Gornja polovina drveta

Preostaje još sam vrh – jedna šestina drveta – ali tu sliku nemam 🙂 Opet je gore bio jedan detlić, na ručku. A detlića ima raznih – oko 200 vrsta na svetu… (to slučajno znam jer je bilo rešenje igrice Picturiffic pre neki dan)

E ispod tog drveta je „moj“ sto. I na njemu urezana razna imena, pa je bilo „normalno“ da i ja kao „starosedelac“ ostavim neki znak. I izbor je pao (kako je to glupa konstrukcija! … pitam se da li zato i ovi razni izbori padaju i izabrani političari (pro)padaju 😉 ) , izbor mog znaka je bio pod uticajem kursa kineskog jezika – i tako ja urežem kineski znak za ličnu zamenicu „JA“…

I, evo me posle zime

Ja posle zime ;)

Ja posle zime 😉

… pa i ne izgledam loše 😉

 

 

Овај унос је објављен под fotografije, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

4 реаговања на Ja posle zime…

  1. skitara0404 каже:

    Ti li si onaj što šara po klupama u školi?! 🙂

  2. jadranbrkic каже:

    Meni to, da prosti autor, malo vuče na neke brezobrazne stvari. Kao da su se Ja i neko drugi dohvatili u zagrljaj, onakav… Tako ja čitam kineske slike…

Оставите одговор

