Ovo više nikad nećete videti


Kalenićeva pijaca u Beogradu se našla u predizbornoj trci – rekonstruišu je. Ona sada izgleda ovako (u tmurnom danu prvih dana proleća)

016

Tu pijacu lično ne volim – uvek zalutam među tezgama, pokušavajući da nađem gde-ono-beše-pre-par-minuta-dobra-salata… Tako da mi nije žao što će je modernizovati, možda stave i one table kao u metrou u Parizu „Nalazite se ovde“, a ako želite tezge sa salatom pritisnite dugme pored sličice salate 🙂

Ono čega mi je žao su stare kamene ploče kojima je pijaca popločana u svom desnom delu (levi je već „modernizovan“ i asfaltiran).

Stare kamene ploče kojima su hodale generacije prodavaca i kupaca…

001

… te stare ploče su meni interesantne i možda prođem jednom kad ih budu bacali na đubre i uprtim jednu u stilu „šta zna dete šta je trista kila“, jer među tim pločama ima puno onih sa fosilnim ostacima. Evo nekih koje smo Soni i ja danas zapazili

002

006

009

Hm, tek sad vidim da se u kadar „ubacila“ i mala plastična kašičica – koliko hiljadugodišta razlike između nje i kamena na kom leži!

011

014

……..

PS. Srećan mi rođendan 🙂

PPS. Ako neko ima lepih kamičaka, može da mi pokloni 😉

Овај унос је објављен под fotografije, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

9 реаговања на Ovo više nikad nećete videti

  1. Letnje igralište каже:

    Srećan rođendan! 🙂 Istina je to za gubljenje po Kaleniću. Uvek ga dva puta obiđem pre nego što pronađem onu prodavnicu zdrave hrane.

  2. Shonery каже:

    Volim Kalenić, pogotovo onaj deo sa polovnom robom… 😀 Vidim da je i Bajloni u nekoj fazi rekonstrukcije…

  3. Sve pijace sređuju… I Bajlonijevu i Cvetkovu… Pored njih prolazim svaki dan pa znam… I meni je to grehota… kamen i ploča.. da imaju mozga pa da to sačuvaju..

  4. Miličica каже:

    Srećan 🙂 🙂 🙂 !!!! Cijela moja kuća je od starog, starog kamena, dvorište isto tako… Ne mogu da zamislim da to jednog dana samo otpišemo. Nadam se da to ovdje neće biti slučaj… 🙂

Оставите одговор

