Robinsonu s ljubavlju


Odlučim ja još juče (valjda pod uticajem visoke temperature 😉 ) da ne treba da čekam radosti koje će mi moje pusto ostrvo pružati, nego da već i sad priuštim sebi poneko zadovoljstvo.

Jučerašnji pokušaj nije baš uspeo – naime, poželim sladoled i odlučim da udjem u jednu od novih poslastičarnica, sa sve natpisima 100% prirodan sladoled, 100% italijanski i sl. Srećom mudro (tj. zbog finansijskih ograničenja) izaberem neveliku porciju. Nije mi se mnogo dopalo. Gledam – puno su para uložili, vidim i vlasnike kako nešto diskutuju o organizacionim problemima. Za susednim stolom bila je žena koja je očito radila nešto na kompjuteru vezano za poslastičarnicu. Upitam je gde se može upisati ocena za sladoled. Ona se ponada: „Dopada Vam se? Možete da nas lajkujete na fejsu…“, a na moj odričan odgovor se malo snuždi pa upita šta je bio moj izbor. Rekoh: „Ono osnovno po čemu se sve ostalo može oceniti – malaga i lešnik“. Ona oćuta. Rekoh da ih neću eksplicitno nigde kritikovati, ali da ja više neću dolaziti. Prvi deo obećanja mi je malo teže da održim, jer su i ime poslastičarnice malo promašili – izabrali su reč koja može da ima značenja i negativna i neprikladna za poslastičarnicu… možda im to napišem na facu (tj. na „fejsu“).

Današnji pokušaj je već bio bolji. Put me naneo pored vegeterijanskog restorana simpatičnog imena „Mayka“. vegeterijanska lazanja mi je baš prijala. Ambijent je prijatno šaren, a dovoljno je unutrašnjost prostrana tako da ta šarolikost ne smeta:

034 035 036

A sutra ću sebe da častim odlaskom na Divčibare. Unapred se radujem lepim treninzima tai-đi ćuena, šetnjama, kupinama… Možda bude i koja Sonijeva lepa fotografija, da ne kažem fotka 😉

‘ku noć!

Овај унос је објављен под fotografije, Odnos prema životu, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

5 реаговања на Robinsonu s ljubavlju

  1. Letnje igralište каже:

    Posetiću Mayku, hvala na preporuci!

  2. tanjat каже:

    Neću posetiti Divčibare, ali šalji fotkice. 🙂

  3. cy3a каже:

    Ова вегетаријанска лазања звучи интересантно 🙂

Оставите одговор

