Seoba :)


Pojavi se meni na ekranu crveno upozorenje: potroseno 99.9% raspolozivog prostora. Do toga je doslo kad su meni, kompjuterski nepismenom piscu, promenili nacin uredjivanja stranica (po njihovom – unapredili). Zbog toga su sve fotografije ostajale u velikom formatu i odnosile po 2-3 megabajta. I tako prebrzo potrosih raspolozivu memoriju. Doduse, sad mi je uspelo da pronadjem kako da umanjim slike i otud nekoliko ponovo postavljenih tekstova. Ali, ili ja ne umem brze ili ne moze brze, no proces zamene slika iz originalnog formata na manji meni oduzima dosta vremena.

Sta cu sad, mislio se Batuta (to za one koji su u proslom veku gledali predstavu Prcasti carobnjak)… Da prestanem da pisem svoj WP dnevnik? Da otvaram nov?

Ponuda sa njihove strane: kupite Premium varijantu pa cete moci: bla-bla-bla… Pa necu moci, jer mi se ne kupuje. Mozda je i prihvatljiva cena, ne znam. Necu ni da gledam, jer cu onda mozda pomisliti, pa hajde, sta fali, nije skupo…

Ideja! Iskoristiti nepotroseni prostor, „izgradjen“ 2015. na WP. Bio je samo u tzv. sivoj fazi ;). Danas na brzinu okrecih – tj. ubacih prvi tekst. Ali nemam pojma kako cete me naci… Ni ja ne umem ako napustim poziciju administratora sajta…

Smislicu/raspitacu se – u svakom slucaju je i dalje pod noviinternet1987.wordpress.com, a zove se (krajnje inventivno) Sopstveni portparol (od 2020).

Laku noc 🙂

PS. Na ovom novom (a polovnom laptopu) za sada ne umem da nadjem druge tastature osim engleske, pa se moram praviti Englez, a citaoci nek dodaju kukice i kvacice gde treba 😉

PPS. Evo nastavka https://noviinternet.wordpress.com/2020/02/16/velko-m/

Овај унос је објављен под Uncategorized. Забележите сталну везу.

Постави коментар

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.